سرخط خبرها

نصرپور: صداوسیما براساس زیست بوم مشهد برنامه خواهد داشت | ظرفیت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در مشهد بالا است

  • کد خبر: ۱۵۲۷۱۱
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
نصرپور: صداوسیما براساس زیست بوم مشهد برنامه خواهد داشت | ظرفیت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در مشهد بالا است
سلسله جلسات "نوبت مردم" با موضوع مطالبات مردمی از صدا و سیمای خراسان رضوی  در حسینیه قرآن و عترت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهرآرانیوز، این جلسه که با حضور دغدمندان عرصه رسانه برگزار شد به بیان مطالبات مردمی از صدا و سیمای خراسان رضوی پرداخته شد. 

محسن نصرپور مدیر کل صدا و سیما خراسان رضوی با حضور در نشست "نوبت مردم" گفت :در تمامی سال‌های فعالیتم در عرصه رسانه هیچ ظرفیتی را بزرگتر و جدی تر از خراسان رضوی ندیدم تولیداتی که در صدا و سیمای استان شده است به فراخور این طرفیت بوده است. 

او افزود :جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ظرفیت بالایی در مشهد دارد و فراتر از ملی است یکی از خصوصیات این جبهه این است که از جایگاه خوبی در بین مردم برخوردار است. 

او افزود :مردم از صدا وسیما توقع دارند خبر دست اول و با سرعت لحاظ شود لذا نقدها را  میپذیریم و در جهت بهبود تولیدات رسانه بکار میگیریم. 

مدیر کل صدا و سیما خراسان رضوی گفت :سه سال متوالی سیمای خراسان بین ۳۳ مرکز استان اول شد بلااستثناء تمامی برنامه های صدا و سیما دارای  ایده  و تولید محتوا هستند و برای تولید برنامه های صدا و سیما، ساعت ها سوژه یابی و اتاق فکرداریم. 

 

او افزود: ازمهمترین دستگاه‌های دولتی استان جهت رفع مشکلات خود  به صدا و سیما پناه می‌آورند که این موضوع نشان دهنده ارتباط خوب مردم با صدا و سیما خراسان رضوی و ارتباط تنگاتنگ با صدا و سیما با مردم است.

مدیر کل صدا و سیما خراسان رضوی گفت :هر چه سطح نخبگی در شهرها بالاتر رود توقع مردم بالاتر می رود در سال آینده،   بر اساس زیست بوم شهر مشهد ارائه برنامه خواهیم داشت تا کار فاخر و تاثیر گذار  به مردم عرضه شود. 

نصرپور بیان کرد :در خصوص برنامه عفاف و حجاب در سال ۱۴۰۱، ۹ جلسه شورای طرح و برنامه که منجر به تولید برنامه رادیویی شد ساخته شد .

هم‌چنین در حوزه تولید مستند عفاف و حجاب،   ۳۰۰ میلیون تومان قرارداد تولید محتوا  بستیم اما آنچه برای ما اهمیت دارد اثر بخشی کار در حوزه عفاف و حجاب است.

هر آنچه در توان داشته باشیم به عنوان بزرگترین نهاد فرهنگی استان انجام خواهیم داد.

نصرپور: صداوسیما براساس زیست بوم مشهد برنامه خواهد داشت | ظرفیت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در مشهد بالا است

هم‌چنین در پایان این نشست در خصوص ایجاد قرارگاه جهاد تبیین تصمیم گیری شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->